Everybody on the floor, I'm in da house

Jaha. Vi börjar väl med en liten resumé på dagen, har inte gjort speciellt mycket. Det har varit svinkallt ute värsta snålblåsten nära på att man frysit ihjäl på kuppen. Var ute lite imorse med hunden men har under senare tiden på dagen mest sprungit ut och in mellan husen.

Jag har upptäckt en svårdiagnostiserad tååkomma på min fot. Man kan säga att det är i tåleden på vänster pektå, den är lite blå och så gör det ont om man typ trycker på det. Väldigt konstigt.. Det försvinner nog på ett tag skulle jag tro, får vi hoppas.

Igår var en sådan lyckad dag alltså, grymt lyckad om jag får säga det själv. Det var som att allting bara föll på plats, jag är nog inne i ett stim tror jag. Först värsta gomiddagen sedan hockey, very bra match, ja nä jag vet inte vad jag ska säga, så bra helt enkelt.

Nu har jag suttit och gjort iordning förslag på en logga till företaget och så har jag även varit så duktig så att jag betalt in registreringsavgiften.

Nä jag vet inte vad jag ska säga, den här dagen har också varit väldigt bra. Smidit planer och allting så det är bara att sätta igång, sm-guldet här kommer vi!

Jag har som inget mer att tillägga, förutom dagens låt. Här kommer den


Alone - Celine Dion
I hear the ticking of the clock
I'm lying here, the room's pitch dark
I wonder where you are tonight
No answer on the telephone

And the night goes by so very slow
Oh, I hope that it won't end though...alone

Til now, I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone?

You don't know how long I have wanted to touch your lips and hold you tight
No
You dont know how long i have waited, and i was going to tell you tonight
But the secret is still my own
And my love for you is still unknown
Alone

Ahhhhhh

Til now, I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone?
How do I get you alone?

How do I get you alone?
How do I get you alone?
Alone
Alone

Allmänt | |
#1 - - mimmiiii:

DU är bäst ! och jag saknar dej !

Upp