I found a way

Igår var jag så upptagen att jag inte hann med att skriva något här. Eller nått liknande. Hela förmiddagen var jag ute med hunden och efter lunch så bakde jag en sockerkaka med syster och så gick jag ut och red Bestis en kort stund. Eftersom snön fortfarande ligger kvar, var det lite hårt på ridbanan vilket gjorde att det inte blev så mycket mer än bara skritta runt. Sen så tog vi bilen och åkte och hälsade på hundvalparna. Snacka om sötisar. Vi fick ta ut dem i deras rasthage och dom är bara hur söta som helst, flög omkring som små tok och åt på allting speciellt skor. Jag har sagt det men säger det igen.. Så söta :)

Idag har jag varit ute och gått runt byn med hunden, råkade ha stallskorna på mig så efter halva vägen var jag less och ville helst inte gå något mer men jag var likt förbannat tvungen att ta mig hem så det var bara att fortsätta. Sedan snmugglade jag in katten till systers säng och där trivdes hon utmärkt. Tror hon ligger där nu för jag gav henne mat alldeles nyss. När syster nummer två kom hit har jag suttit och tittat på alla kort på de söta puppysarna från igår och hjälpt syster ett med sin rapport. Nu surfar jag runt lite innan det är hockey, fick just veta att katten ligger på tredje systers säng. Tror hon har bestämt sig för att det är vinter nu och dags att flytta in från sadelkammaren.

Nä nu är det snart hockey igen, eller ja om några timmar men uppladdningen börjar nu så det enda jag har att tillägga är dagens låt.

Over and out

Found a way - Drake Bell

I never thought that it'd be so simple but  I found a way, I found a way  I always thought that it'd be too crazy but  I found a way, I found a way   If you open up your mind  See what's inside It's gonna take some time, to realize But if you look inside, I'm sure you'll find  Over your shoulder you know that, I told you  I'll always be pickin' you up when you're down  So just turn around   Now that I know that anything's possible  I found a way, I found a way  No one can break what is so unbreakable  I found a way, I found a way   If you open up your mind  See what's inside  It's gonna take some time, to realize  But if you look inside, I'm sure you'll find  Over your shoulder you know that I told you  I'll always be pickin' you up when you're down  So just turn around   No one cares What you give You know you gotta live like you wanna live When it's time  To be free You know you gotta be what you wanna be  If you open up your mind  See what's inside  It's gonna take some time, to realize  But if you look inside, I'm sure you'll find  Over your shoulder you know that I told you  I'll always be pickin' you up when you're down  So just turn around
Allmänt | |
Upp