Ännu en ny vecka

Gårdagen spenderade jag på hemmaplan. Från morgonen tog jag mig en ridtur med Bestis och Gin, Bestis är dock livsfarlig då hon inte tittar efter vart hunden är, det måste jag sköta åt henne. Efter det så var det i princip skolarbete hela dagen. Satt och renskrev massa svenska typ från lunch till nång gång vid nio. Kunde ha blivit klart lite fortare men lite sidospår kom jag in på måste jag erkänna.

Vid sju var det som vanligt hockey, så då hade jag i alla fall något vettigt att lyssna på även om det blev förlust, vi var i alla fall väldigt nära.

Idag har jag varit på skolan från typ nio, kom fram till att jag just idag inte hade mycket jag kunde göra, i princip ingenting faktiskt.. Så vid halv elva när jag suttit och spånat lite runt företaget ick jag och handlade och nu sitter jag här i lägenheten.

Ska försöka ta mig ut och fota en sväng ikväll eller ja eftermiddag, allting är så fint nuförtiden och änrligen kom jag ihåg att ta med kameran.

Nu blir det lite surf och sedan mat som gäller.

Going for gold
Allmänt | |
Upp