Grr

Vilken dag. På morgonen åkte vi iväg till stan för att ha typ mentorsdag fram till lunch, men det var väl inte så där jättenödvändigt om jag får säga det själv, sen efter lunch for vi som har haft biologi til höglandsjön och kollade på lite växter. Fort var det gjort så vid ett fick vi sluta sen blev det lite shopping innan vi drog oss hemåt igen.

Nu har vi fått våra ordinarie scheman, jag kommer ha apu måndag, skolan tisda med projektarbete, häst och sh. ons, tors, fre apu. Hur bra känns inte det på en skala?

Nu har jag i alla fall ridit Shamir, grr igår och idag har han helt plötsligt bestämt sig för att han inte kan skilja på höger och vänstergaloppfattning. Blir man less eller blir man less. Två dagar till tävlingen och han börjar fatta vänster galopp hela tiden. Jaja förhoppningsvis går det över, jag ska rida imorgon , sen får han ledigt på fredagen så får vi se hur det blir sen.

Métisse fick ledigt idag igen, Molly har blivit mer halt igen plus att jag inte var klar med Mirusen förrän vid åtta.

Nu blir det sängen

Peace out!

Allmänt | |
Upp