Hemma från norr

Jaha så var man hemma igen efter en liten roadtrip

Allting har gått jättebra och Métisse har skött sig som den stjärna hon är idag 40 p och klass ett :) Som domaren sa "en mycket trevlig avslutning på dagen" :)

Shamir har också skött sig, dock inte lika bra som vanligt men är ändå hyfsat nöjd. Det blev i alla fall en 3, en 6 och en åttonde plats i mina klasser.

Längre rapport kommer nog på tisdag kväll då jag åker till stan imorgon, med bilder då jag kanske hunnit tömt det 8gb stora minneskortet som är fullt :P

När Métisse skrittade in på banan och ställde upp nästan perfekt och sedan stod där bakom Molly och kikade runt frågade domaren när hon var född och hon såg något förvånad ut när jag sa att hon var född i maj så hon bara var 4 månader.

Lyckad avslutning på projektarbetet måste jag säga
Allmänt | |
Upp