Sportlov!

Yey, nu är det äntligen sportlov, inte en dag för tidigt.

Idag hade vi sådan tur att vi inte hade någon svenska då Annakarin var sjuk eller något så då flyttade vi fram våran projekt och företagande så vi fick sluta klockan två.

Annars har jag gjort klart mitt schablontryck på bilden, den blev very cute en liten dino.

Igår kväll fick jag väldigt fint sällskap av lilla Linn och vi hade så trevligt och såg på psych och käkade budapeststudde och tacos :) mumma. Jag fick även en very cute tillbringare i form av en ko. Jag har faktiskt en bild tro det eller ej :P

Haha har roat mig med att göra massa quiz på facebook, jag testade vilket svärord jag var och vad blev resultatet?
*trumvirvel*
Shit
med motiveringen: Not alot goes on, and you're quite quiet and get on with what you do, but you have your days where you could just go mental at someone

Ja det passade väl ganska bra på mig tycker jag. Jag känner mig lite som shit. Fast jag använder inte direkt shit som en svordom.. Jag är nog mer jävlar-typen. hehe.

Allmänt | |
Upp