Fotobok hos Fuji

För några år sedan beställde jag en fotobok från ett företag och för att inte boken skulle vara svindyr betsällde jag med mjukt omslag. Bilderna i boken var gryniga och det mjuka omslaget på boken var en plastpärm med spiral, jag hade kunnat göra en bättre själv med laminatmaskin. Nu när jag satt och tittade runt för att återigen testa att beställa en fotobok så hittade jag Fujidirekt.

Det går att välja mellan flera olika storlekar och man kan dessutom få bildsidorna i riktigt fotopapper. Det är riktiga pärmar antingen mjuka som på en pocketbok eller hårda som på en vanlig bok och man kan anpassa den efter sin egen personliga stil hur enkelt som helst med hjälp av ett program som man laddar ner. Med tanke på hur besviken jag blev sist är jag glad att jag hittade Fujidirekt! Som de säger på någon tvreklam...priset är skillnaden :)

http://www.fujifilm-fotobok.se/
 
Disponera ytorna som du vill
Allmänt | |
Upp