Oversurprised guy

Igår bar det av till stan vid tolv, tur att det är ac  på bilen, annars hade man nog smält. Vi tog en sväng för att handla men inga gula borstar till Métisse hittade vi, eller jo en men det var en mankam och det räknas nästan inte. Och inte hittade jag några flipflops men å andra sidan hittade jag en supersalva.

På kvällen tog vi oss ner till hamnen och gick runt och filosoferade innan det var rixfm festival. Väldigt trevligt. Mina skor måste jag dock försöka gå in lite mer. Jag började få lite skavsår när vi var nere vid hamnen så jag klistrade på ett compeed sedan stod jag i princip still tills jag gick upp till rådhusparkingen men mördarskorna hade nött hål (!) på skavsårsplåstret. Hur gick det till? :O

Och Molly och Métisse har fått vila i två dagar i sträck nu. Shame on me. Men jag har faktiskt inte haft tid, men ikväll blir det andra bullar. Bara det vill bli lite svalare så ska de få komma ut på en promenad.  

Nä nu ska jag ut i solen.


Over and out

Allmänt | |
Upp