30/5 Métisseträning

Jaha så var ännu ett träningspass avklarat.

Idag tog syster Molly och jag tog Métisse och gick en liten sväng efter vägen. Métisse var så duktig så och då blev det mer som att hon gick med mig istället för att gå med Molly vilket är bra. Som avslutning gick vi lite från Molly, det gick lite tyngre men bra det med.

Hon har även kollat på bilarna och först tyckte hon de var lite läskiga men när hon gick fram och nosade på den blev de inte farliga alls. Hon har oxå spanat in högtryckstvätten när den var igång, dock på avstånd men det var inte heller farligt.

Sedan fick hon gå in och stå uppbunden och bli borstad och kratsad hovarna på.

Jag tog även ut Shamir, men det blev bara en kort tur på typ 20 minuter barbacka för det var så varmt.

Nu har jag duschat så förhoppningsvis kan jag kamma mig imorgon när jag fått ut allt spray och sånt ur håret :P

Nä nu blire popcorn,

PO
Allmänt | |
Upp