Ren hund

Idag är det lika underbart väder som igår. Hur bra känns inte det på en skala?

Imorse fick Ginzan sig en dust med vattenslangen. Hon var så skitig att det var dags för en dusch och när det är sådant här väder torkar hon på nolltid. Ett tag tror jag faktiskt hon tyckte det var skönt. När jag hade schamponerat in henne skakade hon självklart på sig, men jag blev inte så blöt, och hon blev hur söt som helst. Det såg ut som hon hade spikes. Nu är hon jättesöt och jättefluffig, det varar väl i en dag ungefär..

Sedan tog jag upp Bettan och tvättade hennes  svans och bakben. Hon tyckte inte det var lika skönt emn det glömde hon när hon fick gå å äta på gräsmattan.

Jag funderade ett tag på att ta tag i tvätten av Mirusen när det ändå är varmt men det orkar jag inte just nu. Vi får väl se vad som händerm dagen är ju lång.

Nu blir det lite elitlopp här på tv:n.

Peace out
Allmänt | |
Upp