Fotografing

Snacka om att vara stel. Inatt sov jag uppe i Umeå på golvet i systers lägenhet och efter det brukar man ju inte vara den smidigaste om man säger så. Dessutom spenderade jag mestadelen av onsdagen framför en dator då jag följde med syster 2 till skolan och de hade föreläsning.

På onsdagenkvällen var vi och fotade lite katter, men det var lite mörkt så det slutade med att vi gjorde ett nytt försök idag. Det är en pärs att fota katter, de har ju inte direkt den förmågan att sitta still på kommando som en hund gör, men det blev nog ett par bilder som blev bra i alla fall. Katterna blev nog less på mig till slut. haha.

Det var ju lite kort att gå igenom ikväll när jag tömde in dem på datorn, av 1577  blev 204 kvar. Så det är godkänt tycker jag.

Tänk att jag ska iväg på praktik på måndag. Eller förhoppningsvis, man vet ju aldrig om biljetterna är fixade hehe det ska de vara men det märker vi ju.

till skinnskatteberg bär det av

www.nasudden.nu

Nä imorgon ska jag försöka att rida lite kanske. Får väl se om det finns nå fräscha hästar.

Nu blir det hockey!

Peace out och heja modo

Allmänt | |
Upp