Jajamen..

Imorse mockade jag innan jag tog Ludde på en liten ridtur. Han var så skitig så jag ides inte sadla, lpus att det började regna och jag ville inte rida i regn så. Det gick bra förtuom att det var llite halt ute på lägdan, han kan ju inte gå på ridbanan för han tycker det är för hårt när vi inte har något grus på den. I alla fall så har han jävligt hal rygg, plus att han har väldigt långa steg motför Bestis så det blev lite halt varje gång jag hade galopeprat då han inte kunde göra någon bra stop utan mer gick ner i "slängtrav". Men det gick bra det med..

Pinzan fick sig sedan en tur på agilitybanan, hon var taggad så det bara smällde om det. Hennes ben var stela som pinnar och hon trippade verkligen fram, sen när hon hade sprungit ett tag blev hon trött och orkade inte ens skälla på syster som kom med bilen.

Nu har jag kommit tillbaka från en tripp till stan, nu äre idol som gäller

Peace out!
Allmänt | |
Upp