very funny

Nu är äntligen allting klart inför tävlingen. Hela en vecka i förväg, det är nog rekord tror jag. Hade heldag igår så jag hann inte rapportera något men allting blev klart så det enda nu som fattas är att rengöra allt. Jag har lite att göra på tisdag känns det som..

Sen ska jag ta tag med mitt projektpresentation idag, det enda jag har kvar är att redigera lite filmer, inte bara det inte. Vi får väl se hur det går men förhoppningsvis är dom snälla med mig så kan jag börja skriva lite stödord och så och lära mig det så slipper jag improvisera.

regnigt och tråkigt ute är det, blubb för det, tur att man slipper vara ute förrän ikväll då.

Pirri har blivit så snygg, vi tog fram rakapparaten och rakade bort alla långa vinterhår som har stuckit ut på hans mage, kinder och ben och nu ser han ut som en helt ny häst. Det blir nog fler offer, men dom andra har "bara" på kinderna och under huvudet.

1 vecka kvar

Allmänt | |
#1 - - Sanna:

jag håller tummarna för dig=) hoppas att allt gå bra=D

#2 - - karin:

tackar tackar :)

Upp