Best of: Januari 2010

Eftersom det är årets sista dag, precis som rubriken antyder, här kommer lite best of citat från mitt januari 2010, enjoy!

"Inatt är det hockey, ja jag vet att det är imorgon egentligen. Men för mig är det inatt tills jag kliver upp för då är det imorgon. You know what I mean."

"Jag gillar vintern, bara det inte är 30 grader varenda dag. Så är det. Och där är vi nu."

"Shit, har inte tid, modo is on, vi vinner snart. typ sju minuter kvar jag måste koncentrera mig.
"

"Dagens väder: kolmörkt, stormvindar, några minusgrader. Vem behöver en meterolog?
"

"Det bästa av alla världar, choklad, modo och så mjölk på det"

"Kan-inte-stanna-måste-gå-fortare-benen-hänger inte-med-jag tror-jag måste-trava"

"Jag behövde bara sitta och försöka att inte frysa ihjäl istället för att driva största delen av tiden, det kan mycket väl vara första gången."


Tankar | |
Upp