Å det firar jag med..

Varit i stan idag, hade lite klassmöte och diverse annat snack. Snöat har det gjort hela dagen också men så länge som det är varmt och inte 30 grader kallt får det gärna snöa för mig.

Magen är numera full med jordgubbar och kladdkaka, det är inte helt fel kan jag tala om, känns riktigt nice. Och imorgon börjar hockeyn igen efter ett för långt uppehåll. Det är lika bra att börja med en seger så jag tycker vi kör på det, hemmamatch och allt.

Här är en ny bild från idag, provade mitt nya närbildsfilter och självutlösare. De var wunderbara, jag som tidigare haft en närbildsgräns på 28 cm på 18-55 mm objektivet har gjort att jag typ inte kunnat ta närbilder som jag velat, det andra objektivet går det bättre att ta närbilder eftersom det är mer zoom, men då är det istället 50 cm närbildsgräns. Här är ett med både filterna alltså +14 i förstoring, great alltså.
 



Och här är ett med bara det med +4 och så självutlösaren så klart, inga mer darr på kameran nu inte!

Förresten köpte jag en bok på bokrean i torsdags, den heter "konsten att läsa tankar" av Henrik Fexeus. Faktiskt en riktigt intressant och rolig bok, jag blev fast i den så fort jag började läsa. Rekommenderas!

Nu tillbaka till verkligheten hehe
Allmänt | |
Upp