Oh yeah

Konstigt väder ute idag tycker jag, varmt men ändå inte sol men ändå ljust. Mucho skumt.

Molly har varit nere på seminstationen idag och ultraljudat sig och det var minsann en liten miniMolly där inne, så nästa år blir det en liten bebis igen. Lite roligt att hon blev seminerad på samma datum som när hon väntade Métisse. Vi får väl se hur timeade dom blir, spännande.

En liten fundering, blir fötterna skitigare på sommaren eller blir tvålen sämre? Tror definitivt det är tvålen, kina-rat som en annan skulle ha sagt.

Asså, orka sova på sommaren. egentligen. Det känns bra onödigt, det är ljust och man känner sig aldrig trött. Så ovärt det. Har vi inte vinter länge nog för att vara vaken hela sommaren? Vilken tid man skulle få över.. Tror nog det blir en hit så småningom.

En annan tanke från ingenstans. Ibland bara hör man eller ser man något som får en att tänka på nått direkt. Som ibland när någon säger ett ord ploppar det upp en låt i min hjärna med det specifika ordet i. Eller när någon säger ett ord och man direkt kopplar det till en film/serie det är lite roligt. Men ännu roligare är det när någon annan i närheten också kopplar det till det man själv kopplar det till och man får värsta momenten och kan skratta i kör. Fast ska man vara helt ärlig så är det roligaste om dom runt omkring inte förstår vad man skrattar åt.

Nä nu har jag svamlat klart för idag. Men bara för att prove my point med ovanstående tänker jag lägga in ett litet fint slut på mina inlägg varje dag. Yeah i know, copycat, men jag kan inte låta bli.

So here it goes, quotes från greatiga filmer/serier/böcker/

And the first one is
*trumvirvel*
I thought I told you no.
But your eyes said yes.


Mollys bebis pappa Cartier rp 164
Tankar | |
Upp