Äntligen

133 bal blev det idag och med tanke på tiden det tog innan vi ens hade kommit igång på grund av saker som jävlades tycker jag det var ett riktigt bra resultat. Det hade inte kunnat blivit så mycket bättre eftersom lastbilen blev fullpackad. Halt var det också men tur för oss så hade vi traktorn så vi kunde hjälpa till att dra fram lastbilen med när vi stod på lite fel ställen.

I alla fall kom vi hem runt typ 6 nån gång och vid sju masade jag mig ut till Métisse. Hon var blöt så jag orkade inte sadla men det gick ju fint i alla fall. Jag måste säga att det tar sig för det blir bara mer och mer lättstyrt för varje gång jag rider. Idag lyckades vi med att rida ryttarmärke 1 till och med, inte för att våra volter var runda men ändå, bromsen funkade, gasen funkade och hon har till och med greppat lite granna med det här att söka sig nedåt i traven.

Sen tog jag ut Ginzan och busade runt i snön med henne. Härligt tycker jag, härligt tyckte hon. Dock ville hon vara ute mycket längre så hon blev sur när vi gick in igen.

Allmänt | |
Upp