Jag är så mätt

Mätt. Ett ord som passar rätt bra in nu. Vi har nämligen haft tårtfyllningsprovsmakning. Långt krångligt ord men uj så gott. Som professionell tårtsmakare måste jag säga att alla fyllningar jag provade med varandra var goda, men jag är ju inte storbjud heller så.

Annars så läste jag på aftonbladet att människor med 0-blod är mer utsatta för mygg för tydligen smakar de godare. Förutom det så var tydligen fotsvett, öl och nån slags ost också tilldragare för mygg. Så nu vet ni det också.

Jag hade nått annat jag tänkte avhandla men det orkar jag inte göra just nu, magen tar upp en liten del av hjärnan också så kapaciteten är inte så hög just nu. Jag kanske kommer på det igen om ett tag.

Å just det, betalade in medlemskapet till MNHF (för att jag ska få vara med på 3årstestet) i mejlet skulle man skriva namn och epost vilket jag gjorde, mycket tydligt enligt mig själv, tillbaka som svar får jag:
"Hej Eva!"
Jahapp. Så kan det gå, kanske är fler som är så mätt att magen tagit över hjärnan?
Allmänt | |
Upp