Run runaway

Lyssnar på Takidas senaste singel nu, klart lyssningsvärd, Swallow heter den tror jag.
 
Idag har jag varit på studiebesök på yrkesförarutbildningen nere i stan, eller ja det var ju mest som en liten informationsträff ifall man blir antagen. Åtta platser har dom och 46 sökande så ja vi lär ju märka hur det går med den grejen.
 
Métisse fick sina fötter fixade och sen fick hon sån lyx att hon fick gå in och sova inne. Alltså jag måste ju bara ta det här en gång till. Förstår ni hur bra det är att ha ett toakommando typ i alla fall? Nu när vi gick ur hagen gick hon och kissade, sen fixade jag på inne i stallet och när jag var klar för att lämna henne gick jag bara ut på gräsmattan och då ställde hon sig och kissade, fick lite gräs som belöning och tillbaka till boxen och nu när jag kom ut efter en 4-5 timmar igen så var det endast två bajshögar och en liten kissfläck, enklaste mockningen ever!
 
Jaja nog skitprat haha, nu ska jag se det nyaste Glee och sen läsa lite bok. En rätt bra fredagskväll om jag får säga det själv.
 
| |
Upp