Suck

Vilket skitväder det har varit idag, jag tycker inte om snö. Inte den här tiden på året när det är den här temperaturen i alla fall, det blir bara blött och jävligt.
 
Som inte det vore nog blev det typ isbana inne i körgårn efter ett par turer gnuggandes med lastbilarna fram och tillbaka på samma väg. Men men, så kan det gå. Idag körde vi slalom med fem koner och det gick faktiskt hyffsat, första gången fick jag ta om lite vid nån kon, men resterande gånger snirklade jag mig igenom.
 
På vägen hem fick jag ännu en gång chans att bli förbannad över hur jävla dåligt dom röjer vägarna inne i stan, det var ju fan tvättbräda hela vägen till mariehem och på det så var inte parkeringen skottad så jag fick försöka parkera i typ en decimeter sursnö. Nä fy säger jag bara, dessutom har min ena visdomstand bestämt sig för att den ska komma upp lite till just nu. Bad juju.
 
Men vi have to stay positive, imorgon är det torsdag, det betyder dag till kvart i sex istället för åtta och sen helg på det. Eller ja på fredag blir det teoriläsning och grejer men det ska inte ta allför lång tid.
 
| |
Upp