Spontant

Ja se, det blev en helg på hemmaplan utan att jag egentligen planerat det. Men det satt ju inte helt fel.
 
Började lördagen med att kolla på rallylydnad och det såg väldigt roligt ut, kanske nått att sätta igång och träna på.
Sen när jag ändå var halvvägs hem, typ, fortsatte jag och slängde på vinterdäcken så nu är jag rustad inför norrbottensresan nästa vecka.
 
Idag har jag hunnit vara ute en sväng med Métisse, vi var på ridbanan och tränade lite galoppfattningar idag. Det har vi inte gjort så mycket, typ ganska mycket ingenting alls faktiskt uppsuttet iaf så det kan ju vara en ide att börja tänker jag. Hon var duktig i alla fall och vi fick till ett par riktiga bra innan vi gav upp för dagen.
 
Sen tog jag gammgubben Shamir barbacka en sväng runt byn, det var dags att motionera hunden och jag har fortfarande lite för ont i mina benhinnor för att det ska vara smart att ta några längre promenader så då slog jag två flugor i en smäll och motionerade häst och hund tillsammans, det gick finemang.
 
Nu ska jag snart ut och ge hästarna mat igen och sen börjar det bli dags att rulla mot umeå igen för en ny praktikvecka.
 
 
| |
Upp