Home!

Jani mina vänner, nu befinner jag mig på hemmaplan igen. Har iofs varit här ändå sen i måndags eller nä egentligen tisdagmorgon men. Jag blåste nämlligen iväg efter jobbet på måndag vid tre, sen gatt jag tanka och lite sådär och så var det så dålig väg en bra bit så det gick långsamt, men tjugo i två var jag framme och kunde gå å lägga mig i några timmar.
 
Igår fyllde jag ju år, hipp hurra till mig, och jag spenderade dagen mestadels nere i Övik, hade väl kanske kunnat hitta på något roligare men jag fick i alla fall underbart fina saker så det gjorde ju dagen betydligt bättre.
 
Idag har jag passat på att ta ut Métisse och borsta bort lite hår, även om det inte alls var så mycket som jag hade trott, fota henne i den nya fina grimman och så red jag en sväng barbacka. Hon var pigg och småbusig så jag jobbade mest runt i skritt. Om det blir bättre väder nån dag tänker jag mig att hon ska få busa loss på ridbanan det känns som att det kan behövas.
 
 
 
| |
#1 - - victoria:

Håller på att flörta med karln om att vi ska åka förbi dig på lördag :)

Upp