Yes!

OS-final i hockey! Vi passade på att åka in till Pajal och käka fredagslunch på Smedjan för att samtidigt kunna kika på hockeyn och det visade sig vara en väldigt bra plan. Det var spännande där ett tag men huvudsaken var ju att vi vann.
 
Så går ju finalen på söndag klockan ett och jag jobbar ju så jag tänker att jag kommer få lyssna på typ de två första perioderna på radion medan jag köra min sista sväng och så stannar jag kvar en stund på jobbet och ser sista perren på tvn i fikarummet. Så jävla awesome plan.
 
Annars så har jag varit duktig och tvättat idag, promenerat en sväng och så när vi åkte hem från Pajala tog vi en liten annorlunda väg för att se nått nytt liksom.
 
Nu måste jag gå å lägga mig så att jag kan kliva upp å orka jobba imorgon.
 
 
| |
#1 - - victoria:

Jag hoppades att du skulle se mitt inlägg och gud så bra att du gjorde det! Vad har fernando för sadel då? :) och hur vet man sitsstorlek?

#2 - - Victoria:

Jag kommer gärna någon dag och klämmer på lite sadlar! :) Är intresserad av föreläsning också!

#3 - - Ida:

Hej :) Allt bra? :D

Upp