Sommarkänsla

Finns det nått som är mer sommar än att behöva cykla med alla hästgrejer upp till en sommarhage? Nja jag vet faktiskt inte.

Igår packade jag på mig lite grejer, blåste iväg till den nya hagen och hoppade upp på min grå springare. Hon var mätt som tusan så det gick i slowmotion hela första biten men när vi hade kommit lite mer än halvvägs så började vi ändå få upp hyfsat tempo.

Vi utforskade en liten badplats och på väg hem (som gick betydligt fortare) hittade vi en gammal grusfotbollsplan eller nå som vi stannade till på och travade runt lite på. Väl tillbaka tajmade vi in myggsprayen så det var en rätt nöjd häst jag släpte tillbaka i hagen.

Ren bil fick jag igår med, inte för att det varade så länge, efter vägbyggena from hell var den ju nästan lika skitig igen, men man ska ju vara glad för det lilla


| |
Upp