work eat sleep repeat

Ja när man inte jobbar så antingen sover, äter eller så är man i stallet. Men det är ju inget fel med det!
 
För tillfället är jag på jobbet, fick min sista tur ställd så jag passar på att göra lite ekonomiskt arbete, med andra ord betala in lite räkningar och grejer. Det är alltid en fördel att kunna göra när man har lite snabbare internet, annars kan man ju tala om att man får spunk på riktigt. 
 
Métisse har fått nya fötter i veckan, ja i tisdags om vi ska vara riktigt noga, slog på henne skor fram igen tänker att det är lika bra när jag förhoppningsvis ska börja aktivera henne lite mera och så är jag inte sugen på att hennes röta ska komma tillbaka men det verkar ju inte vara någon fara för alla fötterna såg bra ut den här gången.
 
Värmen lyser ju med sin frånvaro men den här veckans nätter har varit riktigt fina så när man sitter inne i lastbilen kan man åtminstone inbilla sig att det är varmt ute, solen lyser ju in och värmer hytten så det är nästan så att man kan tro att det är sommar i alla fall.
 
Å idag körde jag min första punktering också. Det ska ju finnas en första gång för allt, jag är bara glad att det inte blev på ett framhjul och att det inte smällde utan bara blev en liten fin pysning för jag åkte hem glad i hågen och lämnade sen ifrån mig bilen så det vart ju inget som störde mig direkt.
 
Nä nu bjussar vi på lite bilder från när vi släppte ihop galenspannorna.
 
 
| |
Upp