throwbacksunday

En bra grej med facebooks nya påhitt med minnen som kommer lite nu å då på ens egen tidslinje är ju att man faktiskt ibland får flashbacks till saker man glömt bort. Idag tillexempel så är det ett år sedan jag å métisse blev junosuandobor!
 
På något vis känns det ändå som att vi har varit här längre men uppenbarligen inte. Idag fick jag som tur var hjälp av fina cillan att fota lite när jag red och det var ju faktiskt rätt passande såhär i efterhand. Vädret är strålande och jag kände att det var en bra dag att prova de fina rosa bootsen jag fick av smålänningen när hon kom upp plus inviga min tröja jag fick i födelsedagspresent! 
 
Bildbevis kommer senare i livet, nu ska jag ut och gå med mina stavar. Japp. Tydligen är det stavgång man ska hålla på med så det fick bli så. Har inte riktigt förstått det än jag.
 
 
| |
Upp