Svippo

Svea har fått ett nytt undercovername här hemma, jag kallar henne Sveppo och eller Svippo. Det ligger gött i munnen liksom. 
 
Idag har vi inte gjort speciellt mycket nyttigt. Vi gav oss iväg till grusgropen för att gå en promenad, självklart regnade det när vi började, men det stoppade oss inte. Svea besteg stora sandhögar och sprang zoomies runt i sanden och när vi kommit halvvägs runt det hela öppnade sig himlen så vi satte oss under en gran tills att den värsta monsunen lugnat ner sig och fortsatte sedan prompenaden. 
 
Efter en timme eller något i skogen åkte vi sedan hem och käkade för att sedan ta en powernap (Svea) och kolla igenom lite bilder på datorn (jag).
 
Nu är jag mest inne på planering inför sommarens utställningar, vi får se hur det slutar. Först ut är ju nationaldagsutställning nästa torsdag, sen är det griffonspecialen den 28 juni, sen vet jag ej något mer i dagsläget. 
 
Nåväl bjuder på lite bilder på mini Sveis för att jag ej orkar koppla in min telefon 
 
 
| griffon, hund, petitbrabancon, promenad, valp | |
Upp