Investerade pengar

Jag har skaffat mig en symaskin. För att kunna göra sånt här basic stuff som att laga kläder, men också för att kunna fixa lite grejer till Svea. Igår blev det en sele och en liten bandana. Ganska nöjd med resultatet när jag inte har sytt på ja nästan hur länge somhelst. Dock insåg jag också varför jag får psykbryt, tålamod med pillsaker är ju inte det bästa. Men man ska utmana sig själv har jag hört. 
 
Idag har vi tagit den dagliga promenaden runt sjön. Solen skiner och det är riktigt härligt väder och snart ska vi åka bort och kolla lite på crosskörarna i Borås. Det blir det och så en dusch för den fyrfota när vi kommer hem som uppladdning för utställningen imorgon. 
 
Bara en inofficiell sådan, men ändå lite kul för det är debut för både Svea och mig. Spännande att se om vi lyckas hänga med i svängarna. 
 
 
| |
Upp