Sköna Maj välkommen

Idag blev en riktigt lyckad dag faktiskt. Vaknade imorse klockan sex och bestämde mig för att det var lika bra att kliva upp och gick ner och duschade.

När jag väl kom till skolan såg jag att idrotten var inställd woho, sedan gjorde jag bort mitt muntliga nationella så nu är jag klar med svenska B också :) Efter det blev det samhällskunskap och sedan lunch.

Efter lunchen som var pannkakor mumma, blev det utvvecklingssamtal med Gunilla, det gick ju rätt fort så att säga. Har även fixat så att jag förmodligen kommer få tre dars praktik i veckan och vissa veckor vara inne på skolan. Så pratade vi dessutom med Lotte så vi slapp SH kunskapen och så slutade jag alltså tolv och så fick jag skjuts hem :)

Så skönt och solen strålar ute och ridbanan har äntligen torkat upp så man kan rida på den och så är det hockey om tio minuter. Kan det bli bättre? Tja Molly kunde ju få ploppa ut sin bäbis, men man kan ju inte få allt här i livet ;)

Peace out nu ska jag ladda inför matchen!
Allmänt | |
Upp