Moments

Idag är en bra dag. Ja förutom att det har pisse på och regnat hela dagen men vädret kan man ju inte styra över.
 
Åkte ner till stan med bror i förmiddags för att ja, vara co-driver. Ginzan var backseatdriver och det gjorde hon med bravur. Det var ju inte så att jag hade något bättre för mig och efter lite shopping (mest fönster för min del) så kom vi hem igen och hade lite film/serietittning och nu har jag nyss varit bort och gett min häst lite munkpeppar.
 
Det fungerar riktigt bra för att vara helt ärlig, jag menar det var lite som en sista utväg men oboy vad det har blivit mycket lugnare i hagen. Numera är det lite mer balans i alla damers brunst och det tackar vi vår lyckliga stjärna för.
 
Dessutom är det tävling om en vecka, jag har inte ridit Pirri sen ja förra tävlingen tror jag men ibland måste man helt enkelt ta en för laget och hoppas på att man är sammansvetsade så att det går bra i alla fall. Jag tror på Pirri och sitt bästa gör han då i de flesta lägena (ganska många faktiskt men det är ju dumt att jinxa) så jag är lugn.
 
Nä gå å lägga sig då kanske, det blir bra det. Lite george michaels smittade sen umeåresan, här får ni ett litet quote.
 
Cause I gotta have Faith, I gotta have... Faith
 
 
| |
Upp