stekisch

En myggjävel störde min sömn imorse så jag vaknade typ varannan timme ända tills halv fem då jag äntligen fick ihjäl den. Jag vet vad ni tänker, och jag försökkte döda den men det var en ninjamygga så den gömde sig jävligt bra. Jag trodde jag hade den några gånger men det visade sig att jag slagit mig själv i huvudet i onödan.

Efter några sådana misslyckade försök tänkte jag att jag skulle ligga och vänta in den och sen ta den när den i ett svagt ögonblick visade sig för mig, men det slutade också mindre bra, jag somnade, tills den kom och surrade i mitt öra en timme senare. Något less man kan bli. Men till slut så fick jag den och på morgonen när jag vaknade några timmar försent såg jag att jag minsann lämnat den som trofé bredvid kudden. Jaja, sånt är livet.

Det är way to varmt ute för att göra något så jag har suttit och kikat lite på bilder och tagit ut dom jag vill beställa. Inte det lättaste men jag har ett knep, titta bara på miniatyrerna ända tills ni bestämt er för bilden. Då måste man kolla så den är skarp och så, men det är faktiskt effektivt för då ser man bara en bråkdel av alla söta och får på så vis inte tom plånbok :P

Tankar | |
Upp