Here we go again

Jösses, idag har jag hunnit med mycket. Som vanligt hehe.

Imorse mockade jag sen var vi in på byn och slängde massa återvinning. Sen fixade jag lite lunch till hästarna och käkade själv, busade lite med Bexi och klippte Ginzans klor, hjälpte till att byta till vinterdäck på släpvagnen och till slut hämtade jag in Métisse och gjorde iordning henne för en ridtur.

Hon var så duktig så, vi började öva lite mer på att flytta sig undan för skänklar och trava i lite mer avancerade rörelser än bara några steg rakt fram. Även om det var lite fyllkörning här och där var det inga större problemas. Jag filmade till och med en snutt så ni kan få se hur det är att sitta där ovanpå, dock ids jag inte tömma in den nu för jag hörde någon viska nått om middag.

Dessutom har jag en liten film på Bexi när hon leker med den pipande grodleksaken, den var ju väldigt läskig imorse men nu har hon kommit över det och försöker attackera den med sorkhopp. Mycket gulligt.

Allmänt | |
Upp