What a day

Vilken dag vi har haft! Volvos tjejdag har gått av stapeln och vi har varit i farten sen klockan 8 imorse och fått göra mycket roligt.
 
Det hela började med en mycket god frukost, sen bar det i princip direkt av till bangården för min grupp där vi först var hos TYA och snackade lite och körde lastbils och kransimulator innan det var dags för höjdpunkten, provkörningen av lastbilarna. Det fanns nio ekipage på plats och det var bara att ta första bästa bil och köra en sväng. Vägen vi körde på var inte den bästa (tänk grpoig hålig skogsbilsväg på vårsidan fast underlaget bestod av krossat grus typ) men det var ändå riktigt roligt. Jag hann med att prova 4 stycken och jädrar vad fina dom var att köra, lite annat än det man är van vid så att säga. 
 
Sen blev det lunch innan vi lyssnade på lite mer information från sveriges åkeriföretag och lite mer från volvo om lanseringen av nya FH och efter det blev det fika, rundtur, gruppfotografering och rundvandring i fabriken och till sist prisutdelning på tipsrundan innan det var dags att åka hem
 
Det har verkligen varit toppen, tyvärr har jag inte så mycket bilder men några bilder på de fina bilarna och lite smått och gott som jag fick med mig hem är det iaf.
 
| |
Upp