And so we are back and running again

Hellu Umeå, nu är vi tillbaka för att kicka igång höstterminen!
 
Imorse, tog vi en liten sväng ner till city och huserade på gå och löpkliniken en liten stund. Jag bestämde redan i somras att nu får det bli ett par ordentliga skor, mitt förra par "ordentliga" löparskor är ganska många år och dessutom lite små så det var på tiden.
 
Mannen i butiken som hjälpte oss hämtade ett par skor efter att vi fått sprungit i ett par neutrala skor och tänka sig det var ett par svart/rosa skönheter och redan när jag provade dom första gången kändes det bra, när jag sen fick prova en annan modell var det ingen tvekan om att det var den första som satt bäst. Så nu är jag lite fattigare men ett par snajsigt snygga skor rikare. Förhoppningsvis gillar mina fötter dom med när jag är ute och rör på mig.
 
Sen var det bara att käka lite och dra ut på skolan. Vi börjar ju med CE-kortet nu så idag har vi sysslat med kopplingsövningar. Eller ja vi körde lastbilen, försökte backa rakt (med betoning på försökte) och så efter många om och men när vi kopplat ihop körde vi iväg, tog en sväng runt planen och så parkerade vi på samma ställe (typ..) och så gjorde vi det hela igen. Nyttigt men svårt, att det ska vara så svårt att veta när man är rak eller när man är sne liksom.
 
Aja. Det var förmodligen väldigt enkelt om man jämför med det vi ska göra imorgon, då ska vi nämligen börja med backningsövningar med släp. Yep. Det känns bra.. Not. Vi får väl se hur det går så att säga.
 
ett stycke nya asic gel cumulus 15
 
| |
Upp