Hellu wednesday

Igår anmälde jag mig för övrigt till vår tävling. Det kändes ju ganska roligt om jag får säga det själv, till slut la jag in en WP E WH E SH C för Métisse och en TR C WP C och WH C för Pirjo. Det blir nog kanon det där får vi hoppas, i helgen ska jag hem och botanisera bland tävlingskläder och filura på lite såna grejer.
 
Igår var vi ute och körde med the big feting car och det gick faktiskt riktigt okej. Kan ju bero på att vi typ inte backade något och när vi väl backade så satt Bengt bredvid och gav lite guidening. Idag ska jag tydligen ut och köra igen så det blir nog bra det med.
 
Annars ska jag ta tag och göra lite research på praktikplatser och så ska jag ta och cykla iväg och handla lite grejer. Jag har ju insett att jag faktiskt kommer hem för sent på kvällarna så jag måste tänka om min hjärna och göra det nu istället. Yep yep. Off to work typ.
 
 
 
| |
Upp