Yeah i talk shit just deal with it

Ja ni mina vänner. Känns som att jag har hunnit med mycket idag, men ändå inte. Det är söndagar i ett nötskal kan man säga.
 
För tillfället ska jag plugga lite till medan jag ser på inception och sen blir det sängen, imorgon ska vi inte bara backa schabraken vi ska också köra framåt. Känns ändå lite lättare med tanke på att skiten liksom bara hänger med.
 
Jag har inte så mycket mer att säga just för tillfället, lets just take a moment att reflektera och så lägger vi in lite bilder som jag hittat på min mobiltelefon.
 
Första försöket på att koppla släp till lastbil
På backövningsbanan
Ett bevis från teoriprovsprogrammet att jag har rätt i avbländningsfrågan
Här blev det en ganska bra parkering på fetaset, där uppifrån har jag backat ner, sidoförflyttat på mitten och så flyttat tillbaka igen ner i "garaget" inte utan svordomar och irritation och inte gick det fort men det vart hyffsat rakt iaf.
 
| |
Upp