All time low

Alltså. Jag vet, jag vet. Det är helsvenskt och helt onödigt att gnälla på vädret men for real. Nu räcker det. Just för tillfället är det isgata, IGEN, och typ tio plus och klockan är 10 över 10 den 11 december. Vart fan är snön och minusgraderna?
 
För övrigt så har jag jävlats och lekt snickare mest hela dagen idag. Jag bestämde mig för att de sista skivorna skulle upp idag och med lite hjälp så blev det så också. Ja jag tror vi tar den korta versionen och utelämnar allt som jävlades, jag vet inte hur många gånger min tumme blev krossad under hammaren, spikar blev snea och vägrade slås in. Lyckades till och med dra på mig en blodblåsa. Jojo. Men nu ska vi inte vara bitter, jag blev bara lite elak under ett par korta perioder, så pass lite att jag kom på mig själv med att inte ens orka bli förbannad nu ikväll över något som jag egentligen blev arg över. Byggnationer drainar hjärnan på energi kan man lugnt säga.
 
Men, peppar peppar, nu är det snart dags för målning och då kommer det förhoppningsvis bli så pass underbart bra som det bara kan bli med lite färg och sen är det finito. Done. Klart. Yeah. Om det bara inte hade gått som vanligt så hade det varit dags för det imorgon, men självklart gatt ju silikonet ta slut så, ja, det får vänta lite till men den som väntar på nått gott väntar väl aldrig för länge.
 
 
| |
Upp