Det går en vind över vindens ängar.

Äntligen har våra fotoböcker kommit. Tyvärr inte längre än till postens utlämningsställe vilket betyder att jag ännu inte fått bläddra i dom. Men imorgon så, i need to hålla ut bara a little bit longer.
 
Väggen är i vilket fall färdigmålad nu. Det blir ju bara bättre å bättre det där vill jag nog säga.
 
Métisse och jag var ute på en tur idag, en pigg dam med mycket spring i benen så vi travade fram och tillbaka på bergsvägen och sen tog vi en tur förbi morotsstationen, alltid uppskattat. Jag höll på dö lite av min knäppa pålle också, då går vi runt där på gräsmattan och så helt random från nowhere så bara plupp lägger sig metspöet. Jag ba vad gör du ponny? Lagom dålig ide att rulla sig med sadeln så jag höll kvar min innertygel lite kortare så att hon inte skulle lägga ner huvudet och så sa jag åt henne att detta går ju inte du måste ju kliva upp och innan jag ens hade hunnit kliva av så ställde hon sig upp igen och typ jaha men skit i det då, om du ska vara så tråkig så skiter jag väl i att rulla mig då. Hon är ju som hon är den där damen, knäppunge deluxe.
 
 
 
| |
Upp