Get-ekonstiga drömmar

Haha. Alltså, jag orkar inte med mina drömmar ibland alltså.
 
Inatt började det någonstans att Nina och jag var ute och åkte lastbil. Tydligen skulle vi in vid nått hus i Björna och hämta upp något, tydligen kunde man köra runt huset, det visade sig vara en smla liten väg upp så när vi parkerade stod lastbilen typ tryckt mot huset, och när vi skulle ner på andra sidan var det en typ slänt som vi skulle ta oss nerför. Det gick ju som smort iofs.
 
Sen skulle vi tydligen fortsätta vår färd mot en annan destination bara en bit utanför där vi var, då fick jag ta över och köra. Japp. Mm vi körde in på nån liten väg och kom ner till typ en hamn, där vi plockade med oss nån slags elektroniksak och sen körde vi tillbaka till det där huset. Där hämtade vi upp kakor som tydligen alltid brukade finnas där, inte nog med att vi hämtade kakorna vi gick in i huset och åt lite, sen dök Chiefen och pappa upp så då packade vi ihop och gick ut. Jag är lite oklar på hur hela den där historien slutade men i alla fall så började jag drömma andra konstiga grejor istället.
 
Det var typ nån operation som vi skulle genomföra, tror vi befann oss på grey's anatomy sjukhuset för det var i alla fall sånt folk där som gick, operationen var nån speciell med två personer och tydligen skulle den utföras i ett rum där det påstods typ spöka. Ner for vi i alla fall och i det där rummet fanns det typ hur många vhs-band som helst, det var tydligen övervakningsfilmer för varenda dag. Sen vet jag inte riktigt hur det hände eller hur det hänger ihop men en av personerna i rummet gick ut, trodde att han såg spiderman, var på väg att springa framför ett tåg, blev räddad av en annan person i rummet, sen av någon outgrundlig anledning var de personerna i typ en ökenliknande strandmiljö och wait for it för nu kommer slutklämmen, precis innan jag vaknade av min telefon ser jag något vitt springa efter strandkanten, typ som i filmer när en vit häst galopperar, det var bara det att när det där vita kom närmare såg jag ju vad det var.
 
En vit get med jättelångt skägg som fladdrade i vinden. Ja. Get-ekonstigt, jag vet.
 
Såhär fast med den här, dock i större version och med mer skägg..
| |
Upp