Sommaren i city

Åh herre min get. Idag har vi hunnit så mycket att jag nästan blir förvånad själv när jag tänker på det.
 
Dagar som börjar med strålande sol kan ju aldrig bli fel direkt heller men. Dagens jobb på lagret har helt enkelt bestått av att packa ner allting. Det blev en hel del flyttlådor, men eftersom vi är så awesome så gick det ändå fortare än planerat.
 
Vi gjorde tidig kväll, handlade lite och åkte hem och käkade middag och relaxade en stund innan vi tog våra räcercyklar susade ner på stan och joinade sommarträningen i parken. Efter en timmes zumba var man lite lagom mör i kroppen, det känns att det var ett tag sedan sist så att säga. Inte är man nån stjärna direkt, glad att jag slipper se mig själv men det är roligt och bra träning så jag skiter faktikst i om man ser ut som hej kom och hjälp stora delar av tiden.
 
När vi hade stretchat cyklade vi över till andra parken och lyssnade på Agneta & Peter. Är man på dans ska man ju dansa också så Elin och jag tog oss några svängomer innan vi kände att det var dags att cykla hem.
 
Den cykelturen var inte lika trevlig, det började ju bra, med sol och fin utsikt, men sen kom the djävulsbacke. Men vi överlevde tillslut den också och nu har vi tagit igen oss med ett litet after-training meal.
 
Ikväll sover man nog gött!
 
 
 
| |
Upp