Kaos

Hahaha ja jävlar du, igår var en spännande dag. Jag ska nämligen ha hand om några hundar i veckan, eller ja det är inte bara några utan närmare bestämt 8 stycken så istället för att ta hundarna till mig har jag tagit mig till hundarnas hus istället.
 
Igår när jag kom för första gången var det ett gäng vääldigt glada vilddjur som helst ville vara både tre och fyra stycken i mitt knä samtidigt. Jag kan säga såhär att det var lite för många kilon som trampade omkring på mig lite nu och då :P
 
Idag gick det lite lugnare till och även om det blev lite tidigt för min smak imorse så var allting klart när jag skulle åka vid sjutiden.
 
Ananrs har vi haft en ganska lugn dag på skolan, eller lugn och lugn vi har kört hjullastare och då är ju ingenting lugnt för man kan räkna med att bli förbannad både en och två gånger. Första halvan av dagen fick vi se lite tekniker för att ta sig baklänges och i sidled med hjälp av skopan och det var faktiskt ganska roligt, väldigt enkelt också hehe. Sen körde jag materialhanteringsarmen och ja what to say, den är nästan klar iaf bara en övning klar men det gör vi på tisdagen.
 
Nu sitter jag ute på den fina altanen, jag blir knottmat men det skiter jag i för har man möjlighet att för en gång skull kunna sitta ute när man vill då ser man till att göra det också.
 
Fast det är nog dags att kapitulera snart känner jag, om ett annat så måste jag göra iordning lite mat till imorgon och sådär.
 
 
| |
Upp