Surprise

Jaha. Life's full of surprises, lite förvånad blev jag allt då jag igår kom hem efter ännu ett körpass med hjullastaren. Eller egentligen inte just då, men efter lite mat och surr med lite folk på facebook la jag mig och tänkte ta en liten kort powernap bara för att försöka få bort min huvudvärk, sen vaknade jag helt plötsligt klockan 3.. Så kan det gå.
 
I veckan har vi kört hjullastare och ja vad ska man säga om det. Det går väl sådär som vanligt, he ba jävlas men framåt går det ju kanske, vi får ju momentena avklarade i alla fall. Igår gatt vi byta traktor och jag som kört en volvo L50 fick istället en stor fet ljungby L9a. Det enda som var bättre med den var att jag faktiskt såg pallgafflarna på den istället för att jag fick gissa på vart dom var som när jag satt i volvon. Annars var det inget uppköp i mitt tycke, där jag var och lastade blev det trångt och bökigt och fort gick den, alldeles för fort fastän jag inte gasade nått och nä.
 
Fast det kanske ger sig när man kört några gånger antar jag. Vi får väl se.
 
Nä nu måste jag återgå till det jag höll på med innan, dvs sova. So long!
 
 
 
| |
Upp