One way or another

Frikking jäkla snöstorm ute idag ju!
 
Jaja nu ska jag berätt om en sak som hände mig inatt. Jag låg och sov helt fredligt, vaknade till lite och skulle dra till mitt täcke för det drog lite kallt om fötterna, men det gick inte. Nähä tänkte jag va fan nu då och när jag rörde mitt ben lite till kände jag något som var väldigt likt en ram.
 
Wtf tänkte jag då och började ana oråd, i mitt halvvakna tillstånd öppnade jag ögonen och vad skådar mitt trötta öga? Jo en fet ram som hade ramlat ner och kilat fast sig mellan väggen, sängen och mitt täcke. När jag gjorde en större undersökning visade det sig att all upphängning (dvs en spik) också hade följt med ner så nu är det liksom kaos.
 
Men jag är ju lite listig så nu bytte jag lite hylsupphängning mot ramupphängning vi får väl se om jag får jobbet gjort eller om jag måste lösa det själv och ha jobbat helt i onödan.
 
Métisse fick för övrigt komma in en sväng på förmiddagen och få lite godis, det tyckte hon var rätt najs, att ta sig till och från hagen däremot var inte kul, det var bara att blunda och hoppas att man hittade vägen i all snöyra.
 
Nä nu är det dags för lördagsträningen. På återseende.
 
| |
Upp