Är det inte konstigt så säg

Så har den här dagen flygit iväg också. Kan ju vara så att jag tog en liten sovmorgon också, men det ska man passa på att göra medan man kan faktiskt.
 
När jag väl klivit upp tog jag en cykel och drog iväg på tårtfixeri. Den här gången var det en morsdagstårta som stod på tur, eller ja egentligen två, och jag törs nog säga att jag har det bästa jobbet i processen - diskare. Som diskare ansvarar man ju även för att se till att provsmaka det som finns kvar i skålarna av fyllningar och whatnot, lätt mest värda jobbet ever.
 
Dessutom hann vi klämma in den vanliga lördagsträningen (som jag för övrigt har legat efter i eftersom jag inte varit hemma) och filosofera lite i solen innan vi filosoferade ännu mera över tävlingsplanering som avrundning av dagen. Inte helt fel om jag får säga det själv.
 
 
 
| |
Upp