I walk alone

Alltså for real, vad är det för grej med att ha axelvaddar i alla kavajer? Eller okej alla var kanske att ta i, men i de allra flesta i alla fall. Det smartaste hade ju varit att ha avtagbara axelvaddar, så kan folk som tex jag ta ut dom och slippa se lika axelbred ut som en ladugårdsdörr, medan annat folk kan ha kvar dom i. Easy peasy liksom.
 
Jajamen, en random fundering sådär på en solig första maj. Härligt med ledigt idag så att man kan njuta av det också.
 
Mm så kan det gå, diska har jag hunnit med också ifall det är nån som är intresserad av att veta det. Kan tänka mig att intressesmurfarna hoppar av lycka.
 
Förresten, tror nog minsann att löpträningen och de åtskilliga promenaderna faktiskt gör nytta, tog årets första cykeltur igår och det gick nästan oförskämt lätt. Förvisso var det nedförsbacke den mesta delen men när jag idag tog samma väg fast åt andra hållet insåg jag att det faktiskt inte var några som helst problem att bestiga de värsta backarna. Inte illa inte.
 
| |
Upp