You gonna miss me when i'm gone

Crääjzy thursday. Eller inte, men jag är ganska nöjd ändå.
 
Efter praktiken idag tog jag en sväng på jula. Jag kanske, kanske, råkade köpa ett par lika awesome shorts som mina rosa byxor. De är epic snygga vill jag lova.

Sen drog jag in en repa till city för att gå och kolla lite i butikerna där, det fanns då inte något roligt så jag tog en sväng på apoteket där den förmodligen segaste receptarien (eller vad dom nu heter) i världen fanns. Alltså jag hade seriöst lust att bara kasta mig över disken ta datamusen och klicka i skiten själv, jag vet garanterat hur man får ut dom där klisterlapparna man ska ha jag brukar ju checka in hur de gör i Umeå så. Men. Jag svalde min galna plan och stod där och var irriterad i min tystnad istället.
 
Sen när jag kom hem var det dags för lite motion. Idag tog jag in och borstade Métisse och faktiskt, hör och häpna sadlade upp vidundret. Min plan var nämligen att vi skulle röra oss i lite högre hastigheter. Först skrittade vi in till bergsvägen, travade ut till 352:an (och som hon spruttade på - ponnytrav deluxe) sen skrittade vi uppför, travade till Nina (först gatt vi släppa förb i en asstor traktor med gödselvagn - nemas problemas för metspöet hon bara undrade varför jag sa åt henne att stå still hon ville ju röra sig) käkade lite bröd, sen travade vi upp till den asstora traktorn som nu stod mitt i vägen, gick förbi den ner till bergsvägen igen - travade bortöver, pustade ut och sen tog vi en galopp innan det var dags att gå hem.
 
En mycket bra tur med andra ord, kvällssol fick vi också, muy bien som man säger på utrikiska.
 
Nu blir det sängen, imorgon ska vi göra sista praktikdagen på Örnfrakt, på måndag blir det nya äventyr.
 
Workoutfiten idag, och där längst till vänster ser ni dom, mina epic snygga shorts.
 
| |
Upp