you make me wanna roll my window down and cruise

Äntligen fredag!
 
Idag har jag lekt köttförpackare, det gick som bara den det, det går ju bra när man bara behöver märka upp med lappar och stänga igen liksom.
 
När vi sen kom hem igen hämtade jag min lilla ponny och tog ut henne på en promenad i mörkret. Eller ja det var ju inte mörkt när vi gick men när vi kom tillbaka igen var det relativt mörkt, vi hade iaf en liten lampa i fullmånen så vi hittade tillbaka utan problem, tur var väl det.
 
Vi hade utrustat oss med matchande fotdon, rosa reflex med andra ord och på vägen hann vi avhandla en hel del grejer bland annat så diskuterade vi reflexgarderobuppsättning. Eller för att vara ärlig diskuterade jag mest med mig själv, men. Jag tror att Métisse höll med mig i mina tankar i alla fall.
 
Nä, nu är det dags för fredagsmys.
 
 
 
| |
Upp