Xtreme makeover - Mazda edition

Alltså.. Min bil. Den har liksom varit något slag förvaringsutrymme för en massa bra att ha grejer. Men nu börjar det närma sig besiktning så idag kände jag att det var dags att ta tag i det hela. 
Förutom diverse skräp av alla olika slag fanns det även överflöd av grus och brödsmulor, tillsammans med bubbelplast, mattor, en hel otvättad outfit (japp underkläder och allt), toalettpapper, matlådor x antal, en westernhatt, adventsstjärna, en hammare, skruvar ja you name it, det mesta man kan tänka sig. Observera att jag ännu inte ens städat mitt bagegeutrymme.. Den dagen, den sorgen. 
And tadaa, efter ett jäkla liv och slitande så hittade jag en bil under all bröte. Den både är ren och luktar gott. Fördelen med att dammsuga i 400 år i en stängd bil med dammsugare med doft i. Plus att min putssvamp luktade vanilj. Doften får ni ta mitt ord för, svårt att få den att fastna på bild. 
 
| |
Upp