Mellan valpkurser och kundbesök

10 juli 2018. Läste någonstans att nu har precis halva året gått. Oklart om det är sanning i det,  orkar inte räkna, matte har aldrig vart min starka sida. 
 
Hur som haver så är vi ju i juli så teoretiskt, utan att räkna, kan jag säga att vi börjar vända oss mot hösten igen. Känns inte som den mest positiva insikten idag men det är också en sån vecka.
 
Med den vanlig valpkursen på måndagar,  sen två kundbesök inplanerade idag resp på torsdag är det liksom knökfullt, plus att jag rastar en liten hund innan och efter jobbet med. En sån vecka man tar på sig skygglapparna och köttar igenom, dock är det lugna gatan med hundar på jobbet så man får ju passa på att ta det lugnt då. Jag hinner ju till och med sitta här och skriva lite nonsens
 
På fredag behöver jag bara ta mig igenom förmiddagen för vid tolv stämplar vi ut och siktar mot Eksjö istället. 
 
16 dagar, sen vänder vi på bladet 
 
 
| |
Upp