Tjuvstartar julen

Fick helgen till ära finbesök av vackra Cecilia, och vad gör man inte om man har besök av en julälskare nummer 1? Jo man tjuvstartar julen lite. 
 
Vi har käkat pepparkakor, druckit glögg, lyssnat på julmusik, shoppat julgranar och besökt jul på liseberg. Så himla mysigt alltihopa och såklart kunde vi ej hålla oss från att montera upp granen och när den väl var uppe kunde inte jag med att stoppa ner den i lådan, så därför tjuvstartar jag lite med en pre-advent julgran. 
 
Nu vill inte min telefon och internet samarbeta så därför blir det bara en liten bild på en halv julis och lite pepparkakor. Inte helt fel det heller kanske. Med mer tålamod ska jag återkomma med fler bilder, men om jag glömmer så gör det inget heller, har ju mer än en månad att få upp julbilder innan det är för sent. Fördelen med att vara ute i god tid
 
 
| |
Upp